måndag 2 februari 2009

känner mig sjuk igen

idag måste jag gå upp till öppna mottagningen!!!!
Halsen ger sig inte å örat surrar..
Känner mig smått febrig varje morgon,ska ta tempen nu innan treon.
37.5 är väl ingen feber direkt men iaf 1 grad mer än normalt.
Blir aldrig frisk igen känner jag,om jag inte får kollat detta.
Gett ungarna frukost och nu ser dom på tv.
Emmy vakna 5.50 men vi gick upp först 6.20.
Tröttsamma unge,ändå var dom vakna längre igår,hon somnade typ 20.30.
Idag behöver vi inte smyga å viska pga att nån annan ligger å sover,jag är ju som mest aktiv på morgonen och nu kan jag greja å dona här hemma bäst faan jag vill,när jag vill..
Det kan låta tamt men faktum är att för varje dag som gått sen jag gjorde slut med Jörgen så kommer jag på fler å fler saker som jag tyckt vart jobbigt med att vara sambo med han,som jag inte såg under tiden,men som NU har blivit påtagligt!
Självklart är det lite tomt och visst tycker jag om honom,men helt ärligt så är dt mest tomt bara för att man vant sig att alltid ha nån runt sig,och sånt går fort över,faktiskt.....
jag trodde det skulle vara mycket mycket jobbigare,men ibland känns det precis som att han aldrig ens vart här(???) eller ens bott här.
Konstigt,men jag kan inte hjälpa att jag känner så heller..
Nä snart dags att gå med ungarna,ha det bra!!

pok

Inga kommentarer: