måndag 2 februari 2009

kvällen kom snabbt

har suttit här med min storebror och pratat en del.
Vi har ju precis börjat prata med varann igen.
Dagen har varit bra och jag har fått greja en del,känns bra!
Beställt nya tavlor till mitt vardagsrum och nya gardiner,kunde inte låta bli.
Jag erkänner: jag e tvärtorsk på panellängder.
Är ju iaf ett sunt beroende,hehe
Iaf jag å J köpte ju en stor jävla tavla över manhattan,snygg visst,men inte i mitt vardagsrum.
Så tänkte jag,den kan vara över sängen,den är ju 2m bred och 140cm hög,blir ju som en fondväggsefffekt.
Iaf från mitt tak ner till sänggaveln är det tydligen bara 136 cm kvar så jag blev blåst på den ide´n pga 4 sketna cm,gaaaaaaaaaah..
Så nu står jag är med hela jävla manhattan som jag inte vet vart fan jag ska göra av??
Nån ide´någon??
Får väl göra som Lina efterlysa en tjackpundare som kan komma å antingen bygga om tavlan,sänggaveln eller förlänga en bärande vägg mitt i ett hyreshus så den får plats,tänk vad dom kan dessa tjackisar..

pok

Inga kommentarer: