onsdag 11 februari 2009

min dag,kaoset

först försöka få upp ungarna kvart i 6,kul!!!! *not*
Sen stressa iväg med dom till dagis å skola.
Kom till jobbet i tid iaf.
Men min kollega som jag skulle jobba med kom inte alls,ej ringt eller haft på sin mob,jävligt moget å ansvarsfullt,hade dt vart jag som var chef hade jag strukit henne från listan rakt av!
Jävligt pissig stil,jag fick ingen avlastning förräns 10.15,helt slut!
Håller på att laga mat nu,stressigt.....
bara att skriva den här bloggen tar skitlång tid pga allt jag måste göra in i mellan..
Iaf fick jobb imorgon med,å på fre morgon å på lördag
Så det blir en bra vecka denna veckan å dt e gött med lönen!
Nä dags att ta riset,kokar över hör jag
PIIIIZ OUT

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du jobba på Lördag?
Ska jag hämta dej när du har slutat då eller blir de inget?

Massa kramar

cecilia sa...

jo jo dt blir. jag jobbar natten på fre,går av 7 på lör morgon,ring mig när du vaknat å ätit å så bestämmer vi en tid. jag kan ta dt jobbet på sön med,bara dt e gjort före måndag. kram