söndag 15 februari 2009

herregud så trött jag var igår

Tror att dt gjorde att jag kände mig sorgsen efter hans samtal igår,för imorse efter 9.5 timmes sömn så var dt inte alls lika känsligt längre...
Herregud vad mycket sömn påverkar ens mående,illa illa.
Somna runt 20.45 igår,DET vet jag,men ser på min mobil att jag hade ett missat samtal 21.44 från en kille OCH att JAG ringt upp han 21.45!!!!!!!!
Ojnevojne säger jag bara,my good VAD I HELVETE HAR JAG SAGT till denna karl???
Jag minns inte ett skit av det samtalet,fr.o.m nu så lägger jag min mob på ljudlös i ett annat rum när jag tagit min insomnings-tablett,detta är inte första gången jag gör bort mig,fast innan har det varit inför fisen,jag menar det finns inget jag kan göra eller säga i förvirring som inte bara gör att hon med lätthet kan bekräfta att jag e knäpp i huvet(som hon alltid vetat) och att man bara måste älska mig ännu mer hahahhahhaa...
Jaja tro mig denna killen kommer gladeligen ringa mig å informera alla eventuella pinsamheter jag mot all förmodad kläckt i mitt sömniga tillstånd,shit....

Inga kommentarer: