söndag 15 februari 2009

2 timmar kvar

sen börjar jobbet..
Känner faktiskt inte alls för att jobba inatt kan jag säga,är skittrött!
Undrar hur detta ska gå???
En av mina bästa vänner blev ju dumpad efter 3 år förr ett tag sen,men nu har han ändrat sig å de ska göra ett nytt försök,så du ser Lina det finns alltid hopp..
Det är bara jag som inte är lika medgörlig,hm elaka cissi!
Men jag vill ju inte...
Man kan ju inte ha grisen i köket bara för att den är snäll,eller hur?
Nä dt är som dt är och jag kommer att må bäst på det här,det vet jag redan nu
Jag vill ha en kille med ambitioner och humor och ett stort hjärta
Jörgen hade ett stort hjärta,ok humor men inga som helst ambitioner.
Samma med Jimsan,stor humor,ganska stort hjärta men ABSOLUT inga ambitioner.
Om jag tänker efter har alla mina ex samma problem,hmm dags att byta smak kanske.
Jag lever nog ensam,lättast så!

Inga kommentarer: