torsdag 5 februari 2009

jobbat klart iaf

blev inringd på tidigt pass på gruppboendet imorgon,härligt!
Var ett tag sen jag var där så jag börjar 6.45 till 15.15.
Sen hämta emmy.
Evelina åker ju imorgon över helgen.
Näst sista,hon e borta nästa med,men då åker hon fre-ons för dt e ju lov veckan efter.
Ska partaja på lör.
Köpt en ny mob,eller begagnad men ny för mig,min NYA sony ericsson har ju krånglat en del å nu e den paj i laddningen.
Pratat med min ex-make i tele idag i nästan 1 tim,vi försöker reda ut saker så vi kan vara vänner och dt känns bra,för emmys skull om inte annat.
Jag e ju bra kompis med evelinas pappa så dt kan vara skönt å vara dt med Jim med.
Och speciellt om han denna gången lyckas styra upp sitt liv,för jag vet att han kommer vilja ha emmy och han e duktig med emmy...
Han är en sån pappa som gör saker,promenerar å leker å badar i badhuset,inget e jobbigt och hon är väldigt krävande å aktiv,men han tycker inte dt e så farligt!
*suck* jag tycker hon e kämpig men jag älskar min höna..

Inga kommentarer: