fredag 13 februari 2009

Hur kunde dt kännas så rätt,när det var SÅ fel???

Jag fattar inte det?
Det e precis som att jag inte ens vart ihop med Jörgen överhuvudtaget!!
Jag saknar han inte,finns inget inom mig som jag kan hänröra till att han påverkat mig till?
Jag menar Jim har ju påverkat mig massor,både negativt å positivt.
Jag har ju formats efter Jim,men dt finns lixom inget efter Jörgen.
Hur kan en människa bara går runt å existera men inte ha nån mening??
Vad kallas dt med en existens som inte uppfyller någon funktion i världen eller som inte bidrar till nåt???
Finns det ett ord för det??
Dt låter taskigt,han e snäll,men vad hjälper dt när det e det enda han e oxå!
Jaja jag e bara glad att jag får vara ensam med mina barn,och min bror som sover på soffan emellanåt,han e sjuk å killar e ju som barn då,eller hur tjejer??
Jobba nu,barnen åker idag.
kram

Inga kommentarer: