måndag 16 februari 2009

snott av Lina

två utmaningar ;)
♦ ♦ ♦ Snusar du?- Nej
♦ ♦ ♦Röker du?-Hela tiden
♦ ♦ ♦Gör du frukosten själv?- Ja varje dag
♦ ♦ ♦Har du suttit i rätten?- Japp. Som åtalad, åskådare och vittne.
♦ ♦ ♦Har du slagit ner någon?- Ja,men fler skulle haft stryk,nu e jag för gammal
♦ ♦ ♦Har du pussat någon av samma kön?- Ja det är väl normalt?
♦ ♦ ♦Har du varit på strippklubb?- självklart
♦ ♦ ♦Vad gör du när du blöder näsblod?- Försöker stoppa det.
♦ ♦ ♦När grät du senast?-sker så sällan så jag vet datum,1feb-09
♦ ♦ ♦Vem kan du prata om allt med?-Annlo,mamma,angeliqa,syster och Lin
♦ ♦ ♦Har du solglasögon?- Nånstans.
♦ ♦ ♦Skriv en mening på engelska-Hell no.
♦ ♦ ♦Vem pussade du senast?-Mina barn.
♦ ♦ ♦Vem kramade du senast?-Min storebror.
♦ ♦ ♦Vad är din högsta önskan just nu? -Framgång.
♦ ♦ ♦Vad heter ditt hårspray du använder?-Äger inget
♦ ♦ ♦Vem gillar älskar du?- Min familj/vänner.
♦ ♦ ♦Vilken färg har du på tröjan du har på dig?-röd t-shirt jag snott av jimsan.
♦ ♦ ♦Känner du någon som heter Niklas?- Min första pojkvän
♦ ♦ ♦Har du bärbar data?-Japp.
♦ ♦ ♦Är du blyg?- HAHA öhhh Nä.
♦ ♦ ♦Vad tänker du på just nu?-Mina barn!
♦ ♦ ♦Vad ska du göra nu?- Svara på en utmaning 2 som jag oxå snott av fina LINA.
♦ ♦ ♦Vart hittade du den här listan?- Hos Lina

Har du förändrats?
Du som liten.1. Vad hette din första bästa vän? Susanne(än Idag).
Vad hette din första kärlek? Niklas.
Vilken var din favorit rätt? stuvade makaroner.
Vilken var din favorit färg? Vet inte.
Vart bodde du?Göteborg/lysekil.
Vad tyckte du var det bästa som hänt? VEt ej.
Vad tyckte du var det värsta som hänt? Mammas val av sambo.
Vad ville du bli när du blev stor? storasyster.
Vem var din favorit? Morfar.
Vilket godis tyckte du bäst om?Choklad.
Vilken hårfärg hade du? blondt

Nutid
1.Vad heter din bästa vän? Har flera.
2 Vad heter/hette din senaste kärlek? Jörgen
3. Vilken är din favorit rätt? Allt jag lagar själv.
4. Vilken är din favorit färg? Rött
5. Vart bor du? Lysekil
6. Vad tycker du är det bästa som hänt?Mina barn
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Att min hund och morfar dog
8. Vad vill du bli? Ekonomiskt oberoende
9. Vem är din favorit?Mina barn,mikael persbrant.
10. Vilket godis tycker du bäst om? Lakrits
11. Vilken hårfärg har du? Blondt,guld,svart-brunt.

Inga kommentarer: