söndag 8 februari 2009

nu e dt kväll äntligen

barnen äter kvällsmat och ska sen sova,såååå skönt!!!
Jag vill verkligen gå å lägga mig tidigt...
Jag e helt slut,fy fan för sprit alltså.
Vad seg man blir,inte ens värt dt tror jag.
Nu ska min stora dotter se på bobster,jaja får jag lägga den lilla framför en film
Tror de somnar tidigt båda 2,för emmy vakna 6.20 sa mamma och evelina har vart halvdöd sen hon kom hem idag.
Hoppas hoppas för kan jag så lägger jag mig kl.20 idag,puh!
Sen imorgon börjar en ny vecka å på fre åker de,evelina ska vara borta tills ons och emmy till tis.
Prata med emmys farmor förut å fråga om hon kan ta emmy sön till tis,från stödfamiljen,vill ha lite längre ledighet å det var helt ok,skönt!
Så jag får hela 4 dagar bara till mig själv! I love it. ska jobba ons,det vet jag.
6.45-15.30 på boendet,härligt härligt!

Inga kommentarer: