torsdag 19 februari 2009

solning + rask promenad

blev dt istället för bassängen öppna senare.
Fan oxå!
Men Annlo hinner du imorgon å ta ett dopp?
För du åker väl inte så tidigt?
Ska ta ett bad å dusch strax.sen hämta mina barn.
Lagat mat nu så dt e klart å imorgon behöver jag handla lite.
Frågat bror om han vill gå med på sön till bassängen med barnen,dt ville han.
Nice :-)
Ser fram emot dt faktiskt,inte vart där med dom sen Jörgen å jag gick dit.
Appropå Jörgen så smsar han dagligen att han älskar mig/tänker på mig/saknar mig!
Känns bra att vi inte är osams,jage faktiskt vän med alla mina ex i stort sett,mer eller mindre.
Vissa av dom har ju blivit riktigt bra vänner dessutom,å alla säger de samma sak,om cissi får lågt blodsocker stoppa snabbt nåt i munnen på henne..
Haha fattar inte riktigt vad de menar,jag aggig,näääää hahahha *eller hur*.
Näpp dags att ta den där duschen nu tror jag
Kram

Inga kommentarer: