lördag 14 februari 2009

JA JÄVLAR DU.....

Skitlätt att somna,nope....
Jag är trött,tror jag är hungrig med,eller rättelse:min kropp påtalar att den behöver nåt,för jag känner ju ingen vanlig hunger längre.
Svårt att förklara,men så e det.
Försökte i nästan 1 timme att somna men dt var lönlöst.
Så nu sitter jag här å funderar på VAD jag ska stoppa i mig,hur länge sover Sandra och när ska jag få åka???
Bara det inte tar halva dagen,för då kommer jag vara skitseg sen,inte kul!!
Men vad fan ska jag äta då??
Hm inga flingor-då mår jag illa,inget mjukt bröd -mår illa,kan ju inte bara dricka-blir jag matt,knäckebröd-nä inte sugen alls...
Hm...
Får bli en skorpa,pallar inte fundera på detta mer
Helt meningslöst inlägg från en skittrött skrutt.
Fick iaf ett alla hjärtans dag sms från min storebror inatt,när jag satt på jobbet,fingosegrisen...
Hahaha han hade inte gillat att jag talar om att han kan vara riktigt rar emellanåt,så nu får jag säga det han egentligen vill: Han är en stor tuff kille,å sketasnygg.. Och alla vill ha han (hahaha)!
Så med detta lämnar jag detta snurriga morgon-inlägg

*over and out*

Inga kommentarer: