fredag 6 februari 2009

det "där" samtalet kom idag

ni vet dt där första känsliga efter att man separerat,blev paff att han ringde och visste egentligen inte vad jag skulle svara på de saker han sa heller.
Hans känslor är oförändrade,vad säger man? jag vet ju inte ens vad mina känslor var??
Blev glad att han ringde,dt blev jag men så big deal var dt inte heller,för jag la mig å sov i 2 tim efteråt.
Han fiska efter framtiden och efter var jag stod och jag var nog väldigt neutral å saklig,för jag vet inte vad jag ska tycka/känna/säga..
Fan vad jobbigt!
Men jag önskar han inget ont,jag tycker ju bra om han,men kär??
Var jag det ens??
Äh tur vi ska ut å parta imorgon annlo,jag behöver nog verkligen det,för faaan vad jag bara vill släppa loss nu!
Håller med evelina,killar e bara bråkiga å krångliga,smart unge det där!!!!
Å inte e dt efter sin far iaf hahhahaha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, dom e knasiga:). Ibland undrar man om det finns några normala killar(män).

cecilia sa...

haha knappast. tror inte jag iaf