fredag 7 november 2008

alla bloggar visst så här nu!!

Ja då får man se vad detta är nu då.. Tänkte att jag kan ju inte bara sitta här å tjuvläsa utan att dela mig mig själv.. Haha nog för att jag gillar att läsa andras bloggar ta t.ex Linas blogg som jag bara inte kan missa.. Fått massa goa skratt där genom alla inlägg!! Sen har jag ju Angeliqas som jag är inne å kollar varje dag och passar då även på att kolla in hennes kompisars.. Har man inget eget liv då om man gillar sånt eller är man bara extremt nyfiken,ja inte vet jag men nu e det iaf helt ok för alla att läsa min blogg tillbaks.. Inte för att dt kanske händer så himla mycket i mitt liv som är intressant..men men!! Så nu får jag nog ta och ägna mig lite åt familjen,återkommer sen antagligen..pok

3 kommentarer:

Angeliqa sa...

bra det cissi puss puss

sandra sa...

De va fan på tiden;)

cecilia sa...

hahaha tycker du det sandra?? ja dt var väl det... kram