torsdag 20 november 2008

soooooooooooool

ute idag.. ska upp å träna vid halv 11. sen på kvartsamtal i evelinas skola..
Angeliqa: jag söker dig..
Imorgon åker Emmsis till stödfamiljen,tack gode gud för att jag har dom!
Hon ringde sin farmor igår (ho ringer henne 5 dar i veckan) för farmor ringer ALDRIG! Vill aldrig ha henne eller träffa henne,men hon gillar att springa runt i M-Dal å beklaga sig å påstå att hon ej får ha sina barnbarn.. Om hon slutat favorisera lindas barn och älskat alla lika mycket och engagerat sig i alla på samma sätt för det första.. usch vad jag hatar det falskspelet i den familjen.. Jag bor inte i den hålan och jag är en som gitte aldrig kunnat sätta sig på,därför kan jag oxå prata öppet om henne och hur hon verkligen är.. hade folk vetat hade dom chockats.. Och den sjuka jävla skiten hon pysslar/pysslat med mot sina barnbarn i munkedal,hälsar inte ens på dom... Hmm kärringjävel,iskalla jävla häxa!! pengagalen och kontrollerande bitch,DET e sanningen om henne.... Nä kaffe nu POK

Inga kommentarer: