måndag 24 november 2008

blogg-tävling??

är det så att man ska sträva efter mest läsare?? Eller vaddå??
Jag började blogga för min egen skull,för att kunna skriva av mig lite..
Ni vet tankar och spott och spe!
Jag läser andras bloggar bara för att man lätt tror att man e ensam i sin egen lilla värld.
Och då kan det vara skönt att se att ingen är fan perfekt och det är inte bara jag som e trött å undrar vad fan meningen med livet egentligen är..
Jag har levt så många olika livsstilar och testat på det mesta och jag vet fortfarande inte vad meningen är??
Jag vet att jag tänkte så här när jag fick evelina: Jaha var det detta allt gick ut på,för känslan var ju så otrolig..
Men sen efter det har man ju många ggr känt att: vafan??!! Ska det bara vara så här,gnälliga ungar å sura jävla karlar??
inget man gör e bra och man uppskattas bara för en sekund,sen e det glömt igen...
Dålig ekonomi,inga jobb,pissiga utbildningsmöjligheter och massa räkningar och dessa eviga hyreshöjningar varje år,fyfan.....

Nä jag vill flytta mig framåt 15 år,flytta utomlands till ett nudistläger där jag slipper lägga pengar på ytligheter som ändå inte sitter snyggt på denna blobb-kropp..
Jag vill bli gammal å gå i ansvars-pension...
Dricka massa smarriga kalori-drinkar och bara lulla runt....

POK

Inga kommentarer: