lördag 22 november 2008

MAYA

din gofis.. Du har gjort hela min dag,finns det nåt bättre än att man kan vara till hjälp för nån annan bara genom att vara!!
Började dagen med att städa hela lägenheten,härligt härligt..
Nu ska vi ut och promenera i det vackra vädret,såg att stockholmarna har snöstorm så man får väl passa på nu då antar jag.
Sen ska vi hyra oss en film och ta en fika på stan.. Vilket kommer att bestå av en kaffe till mig och nåt smarrigt till min baby.
Barnfri helg och massa myyys..
Sen på måndag e det dags för träning igen och det e skönt att på helgerna kunna känna att man inte behöver pressa sig själv,utan att en promenad å lite situps räcker...
Angeliqa min gumma,i´ll be here for you,dessa 6 lååånga dagar.. bara ring så e jag där.
Och sen vill jag säga till lina att visst har jag fått en del goa skratt utav din blogg trots ditt mående,men nu e det härligt att läsa att du börjar må bättre i dig själv igen och du om nån förtjänar att få må bra,dt har vart ett jobbigt år för dig/er gumman..


POK hela dan

1 kommentar:

Angeliqa sa...

tack gumman det känns bra idag det börjar nog på måndag så det är gott att jag jobbar så mycket som jag gör, innan man börjar vänja sig och det ska nog inte ta så lång tid.. puss å kram