torsdag 13 november 2008

lite trött idag

så dt blir tidig säng idag.. tränat lite iaf!!! och solat med. Är så lycklig med min man,han är så fin och underbar... åhh jag bara älskar varje dag ihop med han,vi umgås i stort sett hela tiden men ändå så trivs vi ihop och kommer bra överens. Annars så brukar man ju tröttna men jag blir mer å mer fäst vid han för varje dag som går.. Han är så jävla go.. Ungarna sover redan å dt e så skönt!!! Min bror e här å hälsar på och jag bara njuter av hans närhet.. Har ju saknat han som i helvete nu i 2 månader. Och nu är han här och vi bara chillar och pratar och njuter av varandras närhet,det är nämligen så att vi har ett stort behov av varandra och måste mätta detta med ett par dagars intensivt umgänge,sen brukar han dra vidare på sina äventyr :) åh vad jag älskar min SMILEY

Inga kommentarer: