tisdag 11 november 2008

träning

om en stund... Ska bli så jävla skönt.. Igår avancerade jag mina situps,från 60 st till 75 på raken,vila 30 sek och så 25 till.. Och nu ska jag upp å simma och sen sola,Jörgen ska styrketräna! Just nu är mitt liv komplett,Jim bakom lås och bom en underbar familj och min storebror hemma igen.. Jag e så glad. Jag älskar alla mina vänner som jag har,ingen som jag inte kan lita på,en för varje behov.. Jag har helt otroligt bra folk runt mig just nu. Det är viktigt att kunna känna att man har uppbackning,folk som täcker upp när man inte själv kan göra det. Tvättar idag med. Sen ska jag dammsuga och efter träningen så avslutar vi med en promenad innan vi går hem. Måste komma igång med detta igen.. har ju ca 15 kg kvar som jag vill gå ner innan sommaren,får se om dt går. Nä nu ska jag göra mig klar för avfärd,see yaa.. POK

Inga kommentarer: