fredag 7 november 2008

idol idol

det var fan bättre förr.. Jag tycker helt seriöst inte att nån av årets deltagare är nåt speciellt!! Jag menar kolla på Amanda t.ex ojojoj vilken sångerska.. Eller Markus.. mmm Nä i år så tycker jag anna B har ganska ok röst men BARA om hon gör en låt som passar henne. Amanda kunde ta vilken typ av låt och göra till sin egen.. Nä undrar om dt beror på juryn?? Jag menar ingen kan förneka att den gamla juryn tog in vilken skit som helst,hård och elak men rättvis!!! Kolla på han/den/det johan palm som är med i år?? En riktig HENOM,trodde först dt var en tjej och sen när han sjöng trodde jag det var ett skämt,ni vet en sån där som dom haft med andra år,en sånt pucko som sen ligger ute på youtube och som alla garvar åt.. men har insett efter 3 fredagar i rad att han faktiskt e med å tävlar.. haha och han e fortfarande med i tävlingen??? jaja får plåga mig igenom resten av programmet eller så kan jag ju alltid gå ut å städa i förrådet,ungefär lika kul en fredag kväll ha det pok

Inga kommentarer: