fredag 14 november 2008

vissas bloggar

ja jag säger då det.. Jag har en bra vän som jag inte träffar ofta men pratar i tele och jag vet att mycket hon sagt till mig vet ingen annan och vice versa.. Det är bra att ha en vän som inte ingår ens krets här hemma,då kan man beklaga sig lite för stunden om man e sur eller besviken på sina kompisar man har runt sig utan att det blir en stor grej av det eller så.. I alla fall,jag läser ofta ens blogg som hon vart kompis med alltid typ och jag vet att denna personen gjort en del svin taskiga saker mot henne som en SÅ nära vän absolut inte ska göra.. Massa ruttna svek (enligt mig)... Och denna person sitter fan å bara gnäller å pikar i sin blogg jämt!! Va faaaaan,som man behandlar andra så blir man oxå själv behandlad... Eller?? Hade det varit jag hade jag aldrig mer pratat med personen igen.. sån är jag.......... Men min lilla gumma är så snäll och förlåtande,men jag vet oxå att det sitter där,som en tagg i själen.. Å DET har du dig själva att skylla......... POK hela dan

Inga kommentarer: