lördag 8 november 2008

varför vaknar barn tidigt på helgen????

kl.5.20 blev jag väckt av evelina,hon ville se på film.. alltså seiöst jag får dra upp dom ur sängen på veckorna!!! Och igår fick hon vara uppe till kl.21 ändå så vaknar hon sååå tidigt!!! GAAAH jag blir tokig på sånt.. Iaf så vägra jag sätta på tv:n så tidigt utan uppmanade henne att gå å lägga sig. Kl.6 igen började hon tjata och när jag sa nej börjar ungen sparka fotboll och det flög leksaker överallt,och trött som jag var,arg och livrädd för arga grannar så satte jag på Babar.. Shit alltså!! Är detta normalt?? Varför sover aldrig ungar länge på helgen?? Mina gör inte det oavsett hur sent dom varit uppe... *suck*. Jag älskar mina barn men ofta tänker jag: vad fan har jag gett mig in i?? eller vad fan skulle jag med barn till?? vilken vettig människa skapar sig egna problem i onödan.. Nu låter jag säkert som en skitmorsa men det e sant,jag tänker så ibland.. Fast så kommer ju dom där små ögonblicken ni vet,små goa armar som slingrar sig runt din hals å så orden: mamma ja älskaj dejj... åhh dom bästa orden i världen eller : mamma du e bäst... DET E KÄRLEK DET.. POK

3 kommentarer:

Angeliqa sa...

ja vi kan ju inte skylla på att det ligger i genenrna i alla fall *pust*

Angeliqa sa...

generna ska det ju stå...

cecilia sa...

haha nä det kan vi ju inte.. faan en sak vi inte kan klandra aset för med andra ord... hmm hahha