söndag 9 november 2008

godmorgon

jag tror det gått in lite vett.. peppar peppar,min dotter väckte mig exakt kl.8 idag.. den tiden jag sa att dt var ok att väcka mamma tidigast en söndag! Gud vad skönt jag har sovit en hel natt utan att bli störd,så underbart! Men idag kommer huliganan hem och henne måste ja följa till toan på natten,men dt e ok,hon e ju liten ännu.. Ja så tänkte jag nämna vad som skett i torsdags då,eftersom folk pratar å egentligen inte vet.. Ja Jim har misshandlat en tjej,men det är INTE mig eller angeliqa utan hans senaste offer,hennes namn kan jag inte nämna för dt vet jag inte om hon vill,men de flesta vet ju vem han varit ihop med senaste månaderna ändå.. Han blev gripen fre morgon kl.5för mordförsök då han strypt henne till medvetslöshet 3 ggr på raken.. Men åtalet kommer bli grov misshandel och grov kvinnofridskränkning.. Han sitter häktad å kommer inte att komma ut förräns efter rättegång,och avsuttet straff. som jag tror blir ca 1.5år så förhoppningsvis blir han borta 1 år iaf.. Anledningen till att han gav sig på henne är för att hon sökt egen lägenhet och gjort slut... Många sa till mig i början att hon var en idiot,men jag vill säga en sak.. det är hon inte!! Inte mer än mig iaf,hon lämna han efter 9 mån,jag var ihopmed han i nästan 5 ÅR!! Hon var oxå smart nog att inte skaffa barn med han... Sen så har hon varit jättesnäll mot Emmy,och Emmy tycker om henne... Så nu vet folk,för jag har hört att många trott att det var jag eller Angeliqa som blev påhoppade.. Tänk nu bara på en sak,det är hansbarn som lider mest av detta så prata ej om det inför era barn så dom hör.. Ni vet att barn kan vara elaka och retas.. Och Jims barn behöver inte mer skit nu..

Inga kommentarer: