torsdag 27 november 2008

redan gamla spår

inte fan vet jag...
jag kanske aldrig blir helt nöjd med nåt,kanske e min lott i livet..
MEn vrf ska människor förändras?
Vrf kan dom inte bara vara sig själva från första början så slipper man bli missnöjd längre fram??
Eller e det jag som kräver för mycket,är ett krav på ärlighet och att folk ska vara sig själva för högt?
Jag menar allt visar sig ju förr eller senare..
Vrf inte bara köra på: det här e jag take it or leave it!!
Jag e ju sån,folk får ta mig med brister å fel,jag e för gammal att göra om..
Och mina personliga förändringar står jag för själv,det är min självrannsakan,get the fuck out!
Alla människor måste rannsaka sig själva,jag menar går man runt ett helt liv å bara får problem å folk talar om att man har brister å allt faller på det gång efter gång,så är dte ju för fan självklart att man måste sätta sig ner å tänka ut vad man ska ändra på så att man kommer framåt...
För mig e detta en självklar grej... Och jag förvånas av att det inte är det för övriga världen med..
JAg kan lova att om jag fortsatt vara samma som när jag var 19 så hade jag inte haft några vänner kvar idag...
För det var en period i mitt liv då jag verkligen hata allt å mådde piss...


Idag e det rättegång och jag har pratat med 2 som e på plats och det verkar gå bra och nu kan vi bara hoppas på ett högt straff med,återkommer om detta senare..

POK

Inga kommentarer: