onsdag 12 november 2008

onsdag

skitkul,vakna av att en granne ringer å berättar att vår alkisgranne däckat nere vid trapp-slutet.. går ut för att se om jag kan få henne att gå in till sig och snacka om KVÄLJNINGAR,spy å pisslukt,rättelse: STANK!!! Ringer polisen å förklarar att jag måste kunna gå till jobbet,dagis å skolan,men dom kan inte komma nu för dom måste åka från uddevalla... Jaha?? Jag måste alltså ta mina barn på varsin arm å kliva över denna sak,hoppas på att ingen av oss 3 spyr på vägen ut.. Eller ringa min chef å höra om det e ok att bibblan öppnar 1 timme senare idag för jag hinner ej städa innan öppningsdags eftersom polisen ej har tid att komma nu utan får skicka bil från ua.. Hmm tror ej det. väcker jörgen så får han ta barnen på varsin arm å springa ut å jag får väl med min kräkmage hoppa från balkongen eller nåt.. POK

Inga kommentarer: