lördag 22 november 2008

jag hann

komma på att det e min namnsdag idag,puh 10 min till godo! Hahaha
Så sitter man här,sömnsvårigheter,uttråkad,för kallt för en promenad och mannen sover..
Vad gör man?? Har ju iofs sömntablett,men vill inte ta det helst,ska ju upp å träna imorgon..
Va fan var dt med vädrets makter idag,visst var dt kyligt,men vindstilla och sol,sen helt plötsligt blåste det upp för fullt och snöa massor?? Jävla stockholmare!!! Ojj kanske e nån från stockholm som följer min blogg (yeah right) sorry i såfall...
Hm undrar vad dt e för folk som läser?? En jäkla massa besökare har jag ju haft men kan ni inte lägga kommentarer eller så,jag vill ha fler bloggar att följa. Jag menar,jag bor i lysekil,det är inte mycket till liv egentligen,fast man kan tycka att det händer en jävla massa skit. Kolla bara allt som stått i tidningarna.
Hm vad ska man skriva om då?
Kan skriva om mitt vidriga ex,med över 500 läsare på några veckor så kan man ju alltid varna nån att inte falla offer för han om si så där ca 1 år eller nåt när han blir utsläppt för senaste misshandeln och strypningen han utförde på sin sista flickvän,jag undrar finns den sidan kvar på internet som hette: don´t date him?? Isåfall ska jag skicka en bild på han,för han borde vara omslagspojke på den sidan.. Med tanke på hur ful han faktiskt är så vore det den enda sidan han skulle kunna vara det på. Och nu tänker flera av er så här: vrf va hon ihop med han då??

EN LÅNG JÄVLA SINNESFÖRVIRRING!!!

Det är inte bara det bästa svaret jag har utan det enda logiska jag kan komma på...
Eller för att jag var så jävla urbota dum å korkad att jag inte gick direkt (standardsvaret)
Har plågat mig själv så många ggr med denna fråga och faktum är att jag kan bara komma på ett enda äkta svar:
Hade jag gått,hade jag inte haft Emmy!!!


POK

Inga kommentarer: