söndag 18 oktober 2009

ännu en vecka över

Herregud nu är det drygt en vecka kvar till op..
Dagarna går så fort.
Hinns ej med å denna veckan kommer rulla på..

Måndag-TORP
Tisdag-Micke fyller 35,tandläk,sen ua.
Onsdag-möte på fm,sen kalas på kvällen.
Torsdag-inskrivningsmöte på sahlgrenska 13.40.
Fredag-inget än så länge
Lördag-äta pizza med ungarna i centrum.
Söndag-inget

Nästa måndag e dagis/fritids stängt,vet ej om jag ska läggas in den dagen eller den 27,vet jag på tors efetr sahlgrenska.
Så späckat schema...
Men tiden går ju fort iaf.
Måste banta lite med,fan vad jag ätit denna helgen,inte bra att sluta röka..
Hua

6 kommentarer:

maya sa...

Så du kommer inte på söndag?

cecilia sa...

jag vet inte det ännu..
ska kolla på dt

maya sa...

kan va bra å veta

cecilia sa...

ok.. jag visste inte när jag tacka ja att jag skulle få op 2 dar efter. vet ej när jag läggs in och allt jag ska förbereda innan,jag kan ju inte städa elelr nåt sånt på 1-2v.. så jag får göra en massa den helgen.
Ser inte lovande ut att jag kan komma. tyvärr!! :(

maya sa...

ok... när du tackade ja så visste du att du hade op för vi disskuterade det, men skit samma, Jag måste bara veta vilka som kommer, men då räknar jag bort er...

cecilia sa...

men jag visste inte att stödfamiljen skulle byta helger så jag helt plötsligt inte e barnfri,och dessutom är dagis/fritids stängt mån innan,så jag har inte en enda dag jag bara kan greja utan att behöva göra allt dt andra.. jag har dåligt med tid och dt e mycket förberedelser och jag har inte riktigt fått ihop dt som jag skulle vilja.
Sotrry är bara människa