söndag 11 oktober 2009

krävs ett eget inlägg för denna kommentar.. ladies ang gents: my sister

Sörran sa...
JAAAAAG Löver henne what so ävver!!:)Älskade lillasyster glöm aldrig Elaka Inez och Elaka Agnez och vad du lärde dig då.:)
Du har genom åren satt spår i mer än 1 man, och även vägt 130 kg, och haft karlar grinandes efter dig.Att du är världens blödigaste, det vet ju faktist bara jag.Att du är fenomenal på att sätta ord och verkligen fatta dig på en del knäppa beteenden, det vet ju bara jag.Att när du tycker om en människa, så ser du rätt igenom, direkt och plockar fram det goda, det vet ju ALLA vi som känner dig och kallar oss för dina vänner.
Att du vågar påpeka för andra om deras dåliga beteende, gentemot dig själv eller andra, betyder INTE att du skall halshugga och är ovänn.Men det vet ju jag som känner dig:)
Att du skulle tappa fotfästet ett slag när du gått ner, det visste jag.Att kräva att du ska vara samma gammla människa vore omänskligt att kräva av dig.Jag HATAR :) alla som NU helt plötsligt upptäcker dig och vill ha en bit.Akta er, jag är snål och kan bitas, ho e min min min.
Du är värd varenda komplimang,varenda drink du blir bjuden på,du är värd varenda trånande man som önskar att du va hans.Njut av du är illa omtyckt av svartsjuka tjejer för din skönhet och att dom dessutom lägger ner enegi på att svartmåla dig som en slampa.En slampa är även en njutningslysten kvinna, så skit i alla dumkorvar och njut av livet istället och vad det ger dig nu.Vänd på det, tydligen så är du så förbannat snygg så man måste vara oroligt så du inte snor åt dig alla killar.Haaalllå, det e MIIIG hon vill ha!!Flickor, ni behöver inte orora er.Jag har lärt min syster att krogdräggen är reserverade för er kvart-i-2-brudar.Inte ens en viktnergång på 80kg skulle få na så tetig så hon skulle ta me sig ett året-runt-krogdrägg, inte ens för sex.Nä för faaan, lev ditt liv preciiiis så som du vill gumsan, knulla med vem faan du vill, bara för att du kan.Jag är så glad för din skull och enormt glad över att du inte förändrat det som gör dig till min älskade lillasyster."Utan vårat oss så skulle allt kännas så förvirrande tomt"!!:)Ajje löve dig!!Sörran

1 kommentar:

cecilia sa...

min storasyster är min bättre hälft,finns INGEN elelr INGET som kan komma emellan!!
Hon är bäst för jag e bäst å vi 2 är 1.. I evighet