torsdag 15 oktober 2009

Faaan

jävla sahlgrenska säger jag bara!!
Hade ALLT planerat för måndagen,barnvakt,chaufför ja ALLT!
Så får jag ett brev IDAG om att måndan e inställd å istället ska jag komma 13.45 på torsdan den 22/10.
GRRRRRRRRR VANSINNIG!!
Ringer å skälelr ut operations sköterskan,som sa att hion bara följde order å som oxå idiotförklarade mig för att jag tänker börja röka igen efter op.
Va faaan,hon sa att hon sluta efter 30 år utan tabletter,jaha sa jag,skiter väl jag i..
Jag har inte valt att sluta utan fått order om det!
Hon förklara oxå vad som kan hända om man inte slutar röka innan op,köttet på magen kan ruttna (jag ringde henne kl.13,rökte 12.30) men efter hon sa det så lämna jag bort alla mina cigg till Anne-Mi och tömde askfat å sagt till grannar att ej ge mig nån cigg eller bloss om jag ber dom.
Så nu har det gått 4 timmar och andra kanske hade skrivit !å dt går faktiskt bättre än jag trodde" BLABLABLA...
Nu e inte jag som er andra,jag tycker detta är skit och jag e sugen som faan,egentligen e jag nog inte det men psyket säger det!!
Tuggar lakrits som bara den å tuggummi
vill inte gå upp en massa heller..
GAAAAAAAAAAAAAAH
NIIIIIKOTIIIN

Inga kommentarer: