tisdag 20 oktober 2009

suck

fan vad trött jag blir??
HAR JAG NÅNSIN SKRIVIT ATT JAG SKA OPERERA TUTTARNA PÅ TIS??
OCH VART HAR DEN ANONYME KOMMENTATORN FÅTT DET IFRÅN OCH ATT JAG ÄVEN SKRIVIT ATT JAG SKA LÄGGA I 500G???
Alltså seriöst??
Jag har aldrig sagt att jag ska göra detta!
Jag ska operera bort skinn på magen och skulle jag göra nåt åt brösten så hade jag lyft dom och haft en lite C-kupa,herregud jag har haft stora pattar i hela mitt liv,varför i helvete skulle jag vilja operera dit nåt jag ÄNTLIGEN blivit av med.
Skärp dig människa!!!
SUCK

5 kommentarer:

Martiina sa...

Även OM du hade velat förstoras dina bröst, lyfta dina bröst eller fröminska dem, så är det DIN ensak & DITT val...

Inget som någon annan har med att göra ...
& nej såvitt jag sett så har du inte skrivit något i den stilen över huvudtaget, inte ens något som kan missuppfattas till det...

Hoppas allt går bra med rökstopp osv...

Mvh Martiina

cecilia sa...

mm precis..
Och hade jag gjort detta hade jag stått för det..
Just nu ser mina bröst ut som 2 påsar med lite fyllning i toppen,vafan jag har ammat 2 barn å gått ner 80 kg.. inte fan e dom vackra :)
Och jag kanske fixar dom med,men nu prioriterar jag magen..
Japp rökfri helt å hållet nu..
Tack för stödet

Anonym sa...

Men cissi då kan du ju bli pamela=). skoja bara. Skit i dom idioterna. Dom känner inte dig om dom tror detta. Eller så är det nån som är rädd för du ska få större bröst än den själv. Löv you miss you /Annlo

cecilia sa...

min LANNLO du e bäst

Martiina sa...

Men INGEN som har ammat har snygga toppiga bröst...

Ej heller många över 17 (barnfria) som har det heller, för när man väl har fyllt 17 så börjar ju förfallet ;-)

Sedan att du har gått ner såpass mycket, gör ju sin sak på både byst & övrigt, det är ju självklart & jag måste påpeka att det är JÄVLIGT STRONGT gjort att hålla viktnedgången & så...

såvitt jag förstått är det många som går upp rätt fort igen så det är bara helgrymt att du verkligen fixat det =)

Märks att du är envis (BRA egenskap)

jo men OM du fixar bysten så är det ju för DIN skull, för DIN självkänsla, inte för att bli någon ny Lola Ferrari....
Det är jag jäkligt övertygad om, fast jag inte känner dig....

Ha det bra & stressa inte ihjäl dig =)