måndag 19 oktober 2009

stress hela tiden

massor att fixa med..
Och så lite tid.
Jag e ledsen om jag inte hinner med allt jag skulle vilja hinna med!!
Inget personligt men jag e rätt kraftigt nervös oxå,mycket i huvudet.
Massor att fixa med,förbereda..
Sen e jag fortfarande lite röksugen,men dt går 100ggr bättre än vad jag trodde,hehe!
Jag saknar annlo och min syster,jag skulle gärna vilja träffa dom båda innan op.
VEt att dt inte är vanligt att nåt går fel på op men man vet aldrig,så jag tänker inte vara sur på nån i onödan och skulle så gärna vilja träffa min nära å kära =)
Men men..
En sak var inte smart iaf,jag råka zappa på tv:n idag å fick se en som gjort skinn-op i USA..
Fy faaaan vad ont hon hade..
SMART CISSI!!!
Titta på sånt 1v innan,inte jobbigt alls,eller??
*hualigen*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur mycket ska du lägga i tuttarna 500g låter mycket!!!!!!!!!!!

cecilia sa...

´vad fan snackar du om???
Vaddå 500g?
har jag ens sagt att jag ska operera tuttarna?? jag ska ta bort skinn på magen.
Idiot läs bloggen om du ska göra det,å läs rätt