måndag 5 oktober 2009

FAAAN

Ja har haft många "beeroenden" i mitt liv..
Droger,Jim,dåligt umgänge..
Allt detta har jag lyckats ta mig ifrån själv utan hjälp!
Men att sluta röka,det går bara INTE..
Jag har cybanen,och visst hjälper dom..
Men inte helt,satt hos Jossan nu (en av mina mys-grannar) och vi sa det att om cybanen ändå vart som antabus,att man blir sjuk om man röker när man äter dom!
Då hade det vart annorlunda..
Men det blir man inte,och egentligen är inte suget värst utan trisstessen..
Iaf så idag blir dt tatuering hoppas jag,så får jag annat att tänka på ett par timmar.
Hoppas jag!

1 kommentar:

Martiina sa...

Köp Nicorette-inhalatorn (den som ser ut som en liten penna) nere på apoteket & komplettera med...
Värt ett försök iaf, du får i dig lite nicotin, du har kvar fingerrörelsen från cigg.
Fungerat på nästan alla jag känner... bara ett litet tips så...

& lycka till =)