fredag 2 oktober 2009

barnen sover å vi e nyduschade

mannen å jag :P
En sån dag det blev idag..
Först iväg med barnen,sen till centrum och hämta mitt leg å handla lite för pyjamas-partyt imorgon.
Mötte upp min darling i centrum med..
Hem å greja å sen kuta ner till min fina (halvt hysteriska idag) vän Lina,som skulle till jobbet å inte hade barnvakt helst plötsligt..
Så dt var bara att servera ungarna maten hon hunnit laga men ej hann äta (fick med en låda hehe)..
Sen ut på gården med lilla söta princess (gabbi alltså)..
Tills hennes pappa kom vid 16 tiden..
Hon var så söt när han kom,grina när han skulle gå in med henne,å sträckte ut armarna mot mig,gullungen!
Så jag var ute med henne en stund till..
Jag menar hur kan man neka en sån godis nånting??!!
Sen hem laga mat till min familj..
stress men tiden gick fort iaf

Inga kommentarer: