måndag 26 oktober 2009

nervösare än vad jag trodde....

Stammar när jag pratar,kramp tvärs över magen och sömnsvårigheter(mer än normalt alltså)..
2 nätter i rad har jag vaknat vid 3-4 tiden och kan ej somna om..
Ligger å tänker å tänker,imorse när Micke kom upp å såg att jag låg på soffan,söndergråten så trösta han mig..
Jag hade gått igenom min ekonomi inför sjukskrivningen,räknat fel på 2v och missat 3600kr i inkomst och då blev kontentan att efter alla räkningar å storköp skulle jag ligga 80kr minus å alltså inte ha en enda krona kvar att leva på (om nu micke skulle lämna mig innan nästa lön,haha)..
Psyket e stabilt då eller..
Shit säger jag alltså!
Barnen sitter å ser på bamse å är jätteförkylda.
Micke ligger i sängen med huvudvärk å jag sitter här och vill bara börja städa egentligen..
Men kanske inte kulmed en dammsugare som brötar när man har ont i skallen..
Ska ner till apoteket å fixa en fullmakt till Micke på mina recept,behövs kanske =).
Ikväll kommer min storebror med =)
ha en bra vecka så får vi se när jag bloggar igen..
kram

Inga kommentarer: