torsdag 8 oktober 2009

mina bröder

Först kom min storebror,och vi har ju i stort sett inte haft kontakt på hela sommaren pga av ett missförstånd..
Men vi hittar ALLTID tillbaks till varann(folk borde lärt sig detta nu)..
Iaf idag var han här å som vanligt är det alltid lika kul å få höra vad folk sagt om mig när de tror att vi e osams..
HAHA dessutom var dt bra för jag fick berättat en sak för han som han inte hade en aning om,MEN NU VET HAN!
Och det får vi se vart det leder..
Inte kul att heta ***** nu kan jag lova..
GÖTT!
Så nu e allt lugnt å utrett..
Fick 4 rosor av han,så söt min bror.
Sen kom lillebror å dt var bra för då fick peppo skjuts till lysekil.
Sen e det nån som springer runt å påstår till min bror att jag snackar skit om folk i lysekil: så här är det jag e så glad att slippa alla pundhuvuden,ni som vill ta åt er får göra et å ni som inte pundar behöver ju inte bry sig,eller??
Sen menar inte jag att alla "pundare" i lysekil e dumma helelr finns några som e skitbra människor å som jag alltid komemr ha nära mig i hjärtat.
Men jag orkade inte bo kvar,jag höll på att bli sjuk,jag kunde inte andas,inte utvecklas inte vara mig själv,var alltid tvungen att ha en viss attityd,tuffhet,pallar inte det,jag e cissi,mamma till 2 flickor INGET mer eller mindre.
Jag vill bara vara det!
Här är jag inte inblandad i nåt,alla behandlar mig utefter den jag är.
Jag behöver inte vara "tuff" å "kaxig".
Kan bara va....
Jag vet att det är många som läser denna bloggen i lysekil som inte är mina vänner ¨å jag vet att dt även finns dom som med blandade känslor läser och sen finns dt såna som av ren allmänhet bara missunnar folk lycka i livet!
Mitt liv är inte perfekt,jag försöker inte få det att låta så.
jag är LÅÅÅNGT ifrån en perfekt människa och jag har lång väg kvar i livet!
MEn jag försöker iaf å jag tog mig bort från drogerna å bort från lysekil som höll på att äta upp mig å min identitet.
Jag håller fortfarande på att söka mig själv,hitta mitt nya jag.
Det tar tid å jag kommer nog göra massa tabbar på vägen,men det e MINA tabbar å mitt liv!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Cissi,

Jag blir så glad när jag läser om hur du lever ditt liv och att det gått bra för dig i livet. Jag vet vad du menar med LKL, jag höll själv på att kvävas av allt fördomar och inskränkthet.
Vi har ju inte setts på mer än fem år nu och det hade varit kul att ses någon gång.

Många kramar Catrin

maya sa...

you go girl.....

cecilia sa...

tack maya gumman!!!
Ja verkligen catrin.. det hade vart grymt kul. mejla ditt nr på FB.. kram tjejer