tisdag 13 oktober 2009

jävla skit-tänder

Ännu en som e paj,denna har spruckit runtom vid tandköttet.
Så jag kan lixom lyfta bort den bokstavligt talat med.
Börja ALDRIG knarka..
Jag brukar säga det till folk att hade jag vetat hur mycket stryk tänderna får ta pga det så hade jag nog aldrig börjat..
Jag har nog lagt ut 10-20000 på mina tänder och ändå går de sönder hela tiden!!!
Helt sinnessjukt,jag har tid om 1v med...
Emmy sitter i badet å micke ser på tv.
Jag ska snart duscha henne sen bada själv..
=)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är jag kanske korkad men vad är det som gör att tänderna tar stryk? Vad och hur tar man för droger då Är helt novis inom det där...

cecilia sa...

därför att dels så (som jag gjorde)sväljer man kemikalier,alltså amfetamin.. Sen beror det oxå på att man inte äter å dricker som man ska å då får man stark magsyra å mycket halsbränna och det tär oxå på tänderna..
Men för min del beror dt nog mest på att jag blandade amfetamin i dryck och drack det.. frätande som F*N

Anonym sa...

Beundrar din ärlighet =)

Kram ta väl hand om dig.

cecilia sa...

tack kram =)