måndag 2 november 2009

6 mån igår

som jag bott på perfekta övre brudås,hehe ähum!!
Iaf,faaan vad dt hänt mycket??
Ska lista några stora saker

*Flytten hit och nya vänner.
*Massa partyn å massa killar (slampa jag vet,göttgött)
*Blev ihop med Victor (?)
*Jörgen mitt ex tog kontakt igen(chock)
*Började umgås med micke min ungdomskärlek.
*sahlgrenska träffa plastikkirurgen
*flytt igen till en 4:a
*Evelina börja första klass
*Dumpa victor,
*erkände för Micke att jag e kär i han(BIG DEAL)
*blev ihop med Micke
*fått in emmy på bup
*lagt in om nytt besöksförbud på jimson
*Opererat skinnet på magen..

ALLT detta på 6 mån.
Och att inte förglömma,hunnit med att bli nedtalad i munkedal av såna jag trodde var vänner,kommit andra pers närmare än jag trodde jag skulle..
Hunnit bli rapporterad till dagis av "anonyma grannar" Bah eller hur?? jätteanonym,var ju svårt att lista ut!!!!
ni som vet ni vet vem jag menar..
Sen har jag hunnit med 6 nya tattoos med..
Och jag har även lyckats bli baktalad av en viss micke på gården som jag vill kommentera direkt här att jag ALDRIG umgåtts med,verken personligen eller i samm a kretsar i lysekil..
Han bodde där innan,ni i lysekil vet vem jag menar om jag skriver låtsaspolisen..
Han känner inte mig ett dugg och vet ej ett jota om mig ÄNDÅ har han uttalat sig och detta spritt sig vidare,skrattretande säger jag bara!!
HATAR FALSKA OCH OSÄKRA PERSONER¨....
Faaaaaan vad jag måste berört många här när jag flytta hit,jisses....
hmmmm

2 kommentarer:

Lina sa...

Hahahahahaha herre jag skrattar så jag avlider...

What goes around comes around, karma du vet.


TACK FÖR ATT DU FINNS!!

cecilia sa...

ja det kan du skriva upp älskling!! nu ger vi oss inte.. en gång för alla.. ohyra ska väck