torsdag 19 november 2009

Äntligen är fattigdagarna över

Nej,jag har inte ärvt..
Men nu kommer månadens första inkomst och idag ska jag storhandla!!
Så bra!!
Ska även köpa present till Tindra och en julklapp.
Sen ska jag köpa liams klapp och en var till mina barn.
Sebastian får 100kr istället,han e stor kille nu och vill nog ha det!
Den 29 ska jag ha kalas för emmy,tyvärr dubbelbokat med lille Jespers men så är det och Sebbe kommer till oss iaf å så får de andra pojkarna komma en stund å säga hej.
Jag blev riktigt glad att Sebbe kommer,jag älskar angeliqas barn allihop,men jag har en särskilt band till de alla 3.
RIvsan e ju nästan min bebis,jag vill se det så iaf för han e så liten å gooo.
Sebbe e ju min stora kille som är snäll känslig och omtänksam,medans simon är tuffingen som hjälper mig med sin lillasyster och som inte säger mer än vad han själv vill och jag älskar hans självständighet,den är underbar!
Ja emmy kan få med sig massa fina bitar från sina bröder i framtiden!
Det enda bra jag kan säga om Jim är att hans barn är otroligt vackra!
Det är det enda positiva jag vill/kan säga nu!
Idag ska jag ringa polisen å ansöka om besöksförbudet,fick klartecken igår av dom att det räknas som ofredande i kagens ögon det han gjort mot mig sista 6mån.
Så jag hoppas åklagaren ger mig detta nu...
För jag e så trött på han..
Så får jag ett sånt kommer jag inte kunna skriva om han här på ett tag.
Så ni vet å ni får inte ställa frågor kring han.
Men jag talar om ifall jag får ett förbud eller inte!
Den 2 Dec ska jag på begravning,och faktiskt så är det inte bara sorg jag känner inför detta,naturligtvis önskar jag att den inte skulle behövas!!
Tro inget annat!
Men jag ska få träffa massa personer som jag har längtat efter mer än vad jag trodde!
Som t.ex roger å elisabeth hemma från gården,jag insåg att jag saknar deras omtanke å fråga hur det går å hur jag mår.
Sen saknar jag ju Anette,mer nu än nånsin,hon är en del av mitt hjärta å en bästa vän!
Jag vill krama Lille Markus,skitungen som jag kan bli så rasande på men som jag inte låter nån vara dum mot helst om jag kan förhindra det!
Som en extra son/bror gaaah.. :)
Sen ser jag framemot att få möta A blick,den där trygga lugna stora brumbjörnen som jag vet kommer klara sig bra och som jag vet kommer få ett bra liv trots alla hårda prövningar! Jag vet inte hur jag vet,men så är det bara!!
Sen får jag vara med min mamma som jag längtar efter ofta..
Hinner jag träffa fisen så är hela dagen gjord,lyckan är total!
Och lillebror,min fina "nonne" som för sin syster gör allt bara han kan och som tror han är storebror och vill beskydda å vet ni,det får han med,får han e så söt då!
Nu ska jag väcka mina huliganer osm väckte mig 4.50,somna om igen å lämna mamma ensam uppe mitt i natten helt i onödan,visst e dom härliga barn ;)

Inga kommentarer: