söndag 8 november 2009

idag kom hin hem

så mysig och go.
9 dagar är lång tid och jag har verkligen saknat henne.
Nu ska jag beskriva ett typiskt drag hos mig:
Läkarens råd,du är sjukskriven i 4v,de första 2 om allt läker bra vill jag att du ej ens bär hem 2 pkt mjölk.
Och inga långa promenader bara korta i hemmiljön..
Jag operera mig för 1½ v sen,i fre städa jag tvätta laga mat.
I lör samma sak å sen kalas i flera timmar på orust..
Idag promenad från centrum,fick skjuts av A ner..
Matvaror upp för alla backar,hem baka dubbelsats bröd,gjorde ungnstekt fläskfile´och bädda rent tvätta å dammsög å sen disk på det.
Hjälpte micke att sätta tv:n på väggen..
Vaddå??? det e ju snart 2v efter op ;-)
Haha alla nära vet att DETTA är inget annat än vad de förväntat sig å är nog chockade att jag ej dammsög redan andra dagen.
Men jag gjorde inte en sak förääns efter 5 dagar å då var det disk å middag den dan,allt annat har Micke skött,plus mig.
Idag har vi pulat och skrattat å haft det sååå nice jag å gubben.
Första gången i mitt liv som jag gör nåt med en karl utan att vi gräla.
Vi skratta när vi borra fel,tog fel skruv å stod å klia oss i huvet för det verka så komplicerat,fast det var DÖLÄTT!!!
ÅÅ jag älskar min karl och alla nära i mitt hjärta ni et vilka ni är så sug åt er älsklingar pusspuss gossiplady

1 kommentar:

Jessica sa...

Som jag har sagt till dig innan så är du en väldigt STARK person som aldrig ger sig,du har tålamod oxå,gumman! Många kramizar