fredag 6 november 2009

snälla

jag säger bara 2 saker:
läs kommentaren i mitt förra inlägg..
Och det andra är,fan vad jag e glad att jag har en vän som är hacker,moahahahha...
Den 3 saken är att jag för första gången är glad att jag har den bakgrund jag har med massa kontakter och goda vänner som kan ta hand om små problem som anonyma kommentatorer (exempelvis alltså) jag menar ju inte att hota nån,eller??
;)
Ät min skit,gränsen på dig och dina lögner som du sprider i MIN blogg är nådd..
Skaffa dig en egen för faaan,eller du kanske har en men ingen vill läsa den.
Sluta kommentera anonymt på min så lovar jag att minst 100 av mina läsare säkert loggar in på din,bara för att se ditt fula sorgliga tryne!
Sov gott det ska jag!

2 kommentarer:

Marie sa...

Ja jisses sikka folk... nana så sött för de ska jag =)

cecilia sa...

jaaa du e sååå fin min lilla marie,nattinatti