onsdag 11 november 2009

Moped-köp

tack snälla Johan,(vår granne) för att du hjälpte oss med moped-köpet!
Skulle gett dig en kram,men vågar fan inte för jossan blir ju så svartsjuk då ;-)
Helt ny EU-moppe chiliröd (min favvo-färg) för 3000kr (nypris 11000).
2 hjälmar för en tredjedel av priset å låset likaså!
Eve har börjat rida med,hästen heter Texas,och Micke ska vara med för jag e allergisk, 650kr för 4 ggr å medlemskap för 2010.
Så här sker det grejjer minsann,hehe.
Idag fick eve vaccin mot svininfluensan.
Jag e rökare igen (YES!!!)
Såret e läkt å min nya navel är en "plupp-navel".
Fick medd av "min" lill-dennis idag,nice nice one of a kind,älskar han,min vän!
Man ska vara rädd om sina nära å kära.
Så gör nu er själva en tjänst ring er mamma eller pappa bror/syster å tala om en extra gång att ni älskar dom,imorgon kan det vara försent!
Jag säger därför MAMMA/SYSTER Å BRÖDER JAG ÄLSKAR ER!
MIkael å mina barn likaså och alla andra anhöriga!
Mina vänner:Speciellt Annlo som jag saknar ofta jag älskar er med och Anette:en extra kram till dig.
Nu blir det skvaller på gården *közz*

Inga kommentarer: