söndag 1 november 2009

tror jag börjar bli gråhårig

vad faan åldern smyger sig på värre än indianerna...
Vad hände?
Känns som bara ett par år sen jag fyllde 20,blev kidnappad å mina polare hade fått en hel flottan båt att ställa upp på att sjunga jag må hon leva....
Kan ni tänka vad pinsamt det var då??
Hahaha karltokig som jag alltid vart med å rakade flottister *mumma*
Jag ÄÄÄÄÄLSKAR rakade killar med tattoos och extrema utseenden,helst ska de se helt iskalla ut i ansiktet,döda i blicken...
Det värsta e bara att min mormor gillar INTE det utseendet och konstigt nog så när man e 34 år vill man på nåt sätt impa på sin gamla mormor sista åren hon finns kvar T.O.M jag...
Micke väntar på sin brorsa Peter,de ska åka iväg,ska bli skönt!
Jag vill vara ensam känner jag..
härligt!!
Jag hatar att´vara beroende av andra och de sista dagarna har jag vart det av Micke och det är aldrig bra!!
Lär er en sak tjejer: Killar kastar alltid sånt i ansiktet på er vid första bästa tillfälle,pikar om att man e lat å inte gör något,HALLÅ!!!
jag har vart opererad i 4 dar för helvete!!!
Enligt läkarna så är detta en av de värsta operationerna man kan göra smärt-mässigt!!
Jag hatar att bli hånad å jag hatar när folk säger att de är okej och att de vill hjälpa till å sen får man skit för det!
- Gå å operera bort kuken,så får du se på hur ont man kan ha karljävel och du:
- passa på att operera bort mansgrisen ur dig oxå är du snäll!!
*KARLJÄVLAR*!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du kryar på dig snart, eller vad säger man?! Är det din karl du skriver om idag? eller bara såna i allmänhet?

cecilia sa...

min karl,din karl allas karlar