fredag 27 november 2009

dagen idag

Micke å jag gick ner i centrum å jag köpte ett par byxor åt han,sen ett par åt mig å en cardigan å en luvtröja!!
Sen mötte vi upp Tobbe,mickes kompis som skulle tatuera sig!
Städat en del å tvättat å nu e micke på pizzan å hämtar vårt fredagsmys :)
Imorgon e dt hummerskiva å sön kalas för emmy!
Älskar mitt liv just nu,t.o.m fått betalt in lite räkningar för nästa månad,nice!!
Mina ungar sitter som 2 ljus i soffan å jag e så glad för min fina familj!
Ska dra historien om socialen en dag när jag har mer tid.
Jag skäms inte för sånt,jag måste få allt stöd jag kan med emmy så att vi alla ska kunna må bra å ha det lugnt här hemma..
Trevlig helg kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så underbart att se att allt går bra för dig å barnen önskar dig all lycka :)

cecilia sa...

vem??