onsdag 18 november 2009

så paff jag blev??

trodde inte gubben skulle vilja gå på balen men han sa att vi kan väl se på det!
Ett problem då?
Klänning???
Nån som kan låna ut?
Jag går ju inte å köper en för denna kvällen,som sagt ekonomin e ju inte den bästa just nu!
Så hojta till om ni kan hjälpa mig??!!
Sen beror dt på hur allt annat ser ut med som t.ex barnvakt.
För Emmys stödfamilj har ju "avgått" pga sjukdom..
Vet inte hur jag ska formulera mig.
Jättetrist att detta hänt,att det äe sjukdom med i bilden,att emmy vart hos dem i 2 år å fäst sig ganska rejält men lite lite stinger dt oxå till i mig..
Jag behöver avlastning och hur ska dt gå nu??
Kanske låter ego,men jag behöver det för att vara en bättre mamma.
Än en trött gnällig tjötröv..
Ni vet så som ALLA mammor är emellanåt men aldrig erkänner.
Förutom mina vänner då,för dom e lika som mig.
Här hymlas det ionte med nåt!
Hahaha...
Idag blir dt städ å möte..
Imorgon Uddevalla.
Ha det!

Inga kommentarer: