tisdag 24 november 2009

Brudås

Kanske är det inte det snyggaste huset i munkedal och visst fan ligger det högt upp från centrum!
Många kanske tycker att vi som bor här e lite pack!!
Nu anser jag att de som tror så vet inte vad de pratar om!!
Jag älskar många av mina grannar och tillsammans har vi genomskådat pesten häruppe,och skapat oss en gemenskap utan henne...
Det snackas inte skit bland alla oss utan den biten kan hon få all ära för..
Kasta sten i glashus!
Jag anser att vi ställer upp för varann och hjälps åt så mycket vi kan..
T.ex för ett tag sen när Lina skulle jobba å dt körde ihop sig med barnvakt.då tog jag hand om barnen tills A hann komma hem..
Eller när jag blev rapporterad till dagis då ställde lina å jossan upp med stöd eller häromveckan när en god vän till mig gick bort,jossan var hemma å jag bara ringde och hon sa: kom ner och sen fick jag en kram å fick gråta lite!!
Precis samma stöd jag försökte ge när deras mamma så tyragiskt lämnade dom!
Alltså,jag känner mig trygg i de fina grannar jag har här,Marie,lina,jossan och annemi!
Sen har vi ju några till som oxå är fina människor,som sandra till exempel som låter eve åka med ofta till skolan...
Tack för det gumman!!
Kram mina FINA häruppe på övre perfekta brudås

3 kommentarer:

sandra sa...

De är ju precis så de ska va mellan vänner, ge å ta, då kommer man långt:)

cecilia sa...

ja då kan man komma längst!!
ses sen gumman

the_one_and_only sa...

Kramar tillbaka =)