onsdag 25 november 2009

vc med emmys öra

Eller ja HELA emmy får ju följa med så klart!!
Evelina frågade mig och Micke idag om hon får åka hem direkt efter skolan på fredag?
Klart hon får det om vi ändå inte ska göra nåt speciellt..
Jag känner att jag e hemskt dålig på att följa upp att evelina får leka med klasskamrater efter skoltid å på helger!
Vet inte varför??
Oftast så har man ingen ork på helgen eftersom man stressat runt hela veckan med möten å läkarbesök hit å dit!
Eller så bor de en bra bit bort och vi har ju ingen bil heller.
Jag tycker bara så synd om evelina.
Plus att en bit av mig e orolig att Emmy ska vara så jobbig att ingen vill komma tillbaks å att evelina ska bli ensam.
Lättast e att hon åker till dom istället!
Låter kanske dumt men så känns det iaf.
Nu börjar tiden dra ihop sig för att vi ska gå,ha en bra dag allihopa!

Inga kommentarer: