måndag 23 november 2009

Tydligen finns det mödrar på brudås som pratar

Idag blev evelina påhoppad av entjej från gården,om att vi ska minsann flytta härifrån å evelina ska minsann inte få gå kvar med Ellen i sin klass.
Utan hon ska få byta skola..
För det första: Vi ska INTE flytta!!
För det andra: skaffa dig vänner i egen ålder å prata med istället för din dotter!!
För det tredje: Bråka inte med mig eller jobba till det för mina barn,du har mött din överman i såfall..
Min dotter var jätteledsen för detta idag!
Nu om NÅT ska jag FAAAN inte flytta i närmsta laget!!
Bara för att reta dig!
DU kan ju flytta ditt skrangliga arsel nån annanstans,så gör du oss alla en tjänst!

2 kommentarer:

Lina sa...

NÄÄ? Men vad i hela..?? Det har fan i mig gått ALLDELES över gränsen när barnen blir inblandade.

Nu ska fan inte jag flytta heller. Nä, här ska jag sitta, på VÅR gård och vara cool. Bara det blir lite varmare först...

cecilia sa...

precis hjärtat.. här ska vi sitta å bara störa ut henne med vår närvaro... Tack för att jag har dig!!