fredag 6 november 2009

Jag blir så trött...

På hur folk kan med??
Jag lovar att allt jag skriver i min blogg står jag för livet ut..
Men jag tänker faan inte stå för saker jag inte skrivit..
Dt är hur lätt som helst att bevisa att jag inte skrivit nåt om en särskild händelse.
Tro mig jag VILL blogga om det,på ett sätt..
Enda anledningen att jag inte gör det är för att personens barn å "så kallade" sambo är de som blir värst drabbade...
Och det ska DU veta ***** (för jag vet att du läser allas bloggar som en hök)att jag inte skriver ut om det vidriga och fula du gjort mot M är inte av hänsyn till dig..
Aldrig i livet att du förtjänar nån respekt överhuvudtaget!!!
Så sluta gå runt å gnäll å tyck synd om dig själv för som man bäddar får man ligga å går man till sängs med loppor så kliar det....

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kan man inte få se hur tuttarna blev nu då....Är så nyfiken...Är ju ganska mycket silikon du la in liksom

cecilia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
cecilia sa...

just det ja..
Fan vad bra att du vet mer om mina operationer än jag själv.. spårning på ditt IP nr..
Trodde ej jag skulle behöva det ,men men...
Vi hörs till veckan när det e klart.. LOOSER!!
Eftersom jag inte fixat dom (ännu) för vem vet?? kanske gör det om dt e gratis..
Å då ska jag lägga upp bilder som den lilla "slampa" jag är.. puss..

Anonym sa...

Cissi...
Skit it!

Anonym sa...

Till anonym. Din tönt. Skaffa dig ett liv. Eller är du så tänd på Cissi att du vill leva hennes liv. Du är inget annat än en idiot,För läs kunnig kan du inte vara./annlo

Lina sa...

vad, skulle det vara FEL att göra silikon om man nu vill det? skulle det vara skämmigt på något sätt?

Cissi behöver inget silikon. hon har skitgoa pattar ändå :)


Men jag vill veta vad som stod i den borttagna kommentaren???

cecilia sa...

borttagen kommentar var min som du ser,men den blev fel Lina..
Annlo du är mitt hjärta nu imorgon och 4 ever..
TAck för stödet alla gofisar jag älskar er.. och JA lina mina pattar e inte vackra just nu men goa som faan.. haha 2 urlakade dyngsura lovika vantar hahahha..
Yeah yeah men jag gör nog en op på dom med om de e gratis vil lsäga.
Nu är vikten på dom 250 repektive 200 så det blir 150 i ena å 100 i andradå blir dom på 350g styck och det är lagom en stor C kupa.. men dt eklart om man ska tro lögnare i min beundrarskara så har jag ju redan lagt in 500.. haha
jag menar jag e ju en idiot med ryggvärk sen 10 år å klart jag bantar bort problemen för att sen operera tillbaks dom,hmm... *ironi* för de som ej fattar det av egen hjärnverksamhet.