fredag 13 november 2009

men fina Lina

vad fan e dt med folk??
Kan ju inte kommentera i din blogg tack vare dom.
Men att du skulle vara dömmande på folks utsida var dt jävla dummaste jag hört!
Det enda kravet jag hört att du har på människor är att de ska vara snälla och att du inte gilar svettlukt!
ÖÖÖÖ hm konstigt jag e nog likadan!
E jag oxå knäpp då?
Du tyckte ju om mig när jag vägde 146 kg,du sa t.o.m att du inte ens uppfattat mig som så stor!!
Sen e ju din man väldigt spinkig med....
Precis som min,som du tycker är trevlig.
Betyder detta att jag 8 på morran måste sminka mig å klä upp mig för att få kaffe å en cig vid din altandörr??
HAHAHAHHAHA,ORKA!
Du var ju inte så smal på de bilderna,och du e jävligt mycket snyggare nu,som smalare!
Jag som vart FET innan kan säga att ALLA människor ser bättre ut om de går ner och de mår bättre,tro mig jag vet!
Och det nnebär inte att stora folk,mulliga,feta eller tjocka är dåliga människor.
´Många som jag älskar är inte smala,utan lite kraftigare!
Men man måste vara realist och man måste tycka om sig själv.
Lina gillade inte sitt utseende när hon såg SINA bilder,fine!
Känner att här får jag lägga mig i för hon har väl all rätt i världen att uttala sig hur hon vill om sig själv??!!
SKÄRP dig (du som nu kommenterat) eller....
GET A FUCKING LIFE

2 kommentarer:

the_one_and_only sa...

De finns alltid människor som stör sig på vad folk skriver. Men jag tycker iaf det är trist att man inte kan kommentera längre =(

cecilia sa...

jAG med för ofta så får jag spontana skratt av linas blogg.. hon skriver så härligt å oredigerat..