lördag 14 november 2009

dagen som gått

Nu ska vi se:
5,50 emmy vill se på bolibompa och innan hon insett att dt e för tidigt så e jag pigg!
Upp sätta på en film till henne å kaffe plus datan till mig.
8,00 kaffe å mackor till gubben på sängen!
Förmiddagen Fika med Daniel,jossan å johan.
10-11 Fikar jag hos MArie med henne å johnny!
13 Micke till torp med johan.
14 jag å emmy bakar kladdkaka,härnger en tvätt å medans kakan e i ugnen så lagar jag mat till Emmy.
17 Micke hemma igen,fikar med Annemi micke han äter middag!
17.30 ut på gården å snacka med Fanny sen kom Jossan ut.
19 in,laga gröt till Emmy.
19.30 Micke åker till ua å bowlar med johan å några till,killkväll! Å jag nattar Emmsis.
19.40 popcorn till mig å bloggen.
Planen är att om ca 30 min ska jag ligga i sängen å sooova!
Svintrött.
Ha det gött alla

Inga kommentarer: