tisdag 10 november 2009

TIGRINNOR

Det är vi alla i "järn-gänget" på övre perfekta brudås..
Vi kan beklaga oss över våra egna barn att de är i en trots eller bara extremt jobbiga en dag..
Men JÄVLAR om nån annan gör det.
Som jag e fullt medveten att min Emmy e krävande (tro mig jag vet,lever med henne 24/7).
Men eftersom alla vet det så vrf sitta som vuxen å gnälla på det,HALLÅ!!
Hon e 4,5 år gammal,dessutom extermt gullig å go med.
Hon har charm som få och hon är sympatisk och medkännande och otroligt kärleksfull och gosig med.
LYFT fram nåt positivt oxå då om DU nu ska sitta å prata om nån som inte kan försvara sig själv.
Jag menar du är den ruttnaste mest manipulerande jävla person jag mött i mitt liv (iaf en på 10 i topp-fitt listan),men jag kan ändå erkänna att du kan vara otroligt rolig om du e på det humöret och om man inte delger dig nåt personligt överhuvudtaget så kan du ju inte hugga en i ryggen heller!!!
Men ska du prata om mitt barn på det viset ska du ha en sak klar för dig,du vandra på vägar du inte kan orientera..
GRRRRR

Inga kommentarer: